BTW. Leffakortti postitettiin 2vko:a tilauksen tehtyäni, kultatasosta ei tietoa, tällä hetkellä hopea.Benkku15 kirjoitti:Itse noudin omani eilen (IPhone 3G S 32GB Whiten) ja tilattu 23.7. Oli jo kylläkin maanantaina postissa mutta ei ehtinyt sillon noutaan...
Nurffe kirjoitti:Melkein tekis mieli yrittää vaihtaa tota blackia valkoseen et sais nopeemmin mut eipä taida onnistua
Nurffe kirjoitti:Melkein tekis mieli yrittää vaihtaa tota blackia valkoseen et sais nopeemmin mut eipä taida onnistua
Mats Hellman kirjoitti:Nurffe kirjoitti:Melkein tekis mieli yrittää vaihtaa tota blackia valkoseen et sais nopeemmin mut eipä taida onnistua
Eiköhän tilauksen muuttaminen siirrä jonon hännille. Koska Black kai on jo Applelta tilattu. Ainakin luulisi näin toimivan.
Tomilo kirjoitti:BTW. Leffakortti postitettiin 2vko:a tilauksen tehtyäni, kultatasosta ei tietoa, tällä hetkellä hopea.
duunikaveri tilasi 3.8. Soneran verkkokaupasta mustan 16Gigasen. Kyrpiintyi odotukseen kolmisen viikkoa sitten ja vaihtoi tilalle N97:n jonka sai jo viime viikolla. iLuuri piti olla siis peruttu. Noh tänään on tullu paketti!¤%#
ATD kirjoitti:Ned kirjoitti:Eilen yritsyspuolelta tiedustelin liittymän ja vehkeen M32 tilannetta.
Sanoi että 27.7 asti kaikki toimitettu eilen. Oma tilaukseni 6.8 arvio oli _ehkä_ ensi viikolla.
Joo pitihän se itekin soittaa, mutta eipä ole kaikki toimitettu.
Mäksä kirjoitti:
Aspasta sanoivat heti et pitää palauttaa, mut puhuin sen itselleni, niin vaimo saa sen nyt sit käyttöön
johto kirjoitti:Sama täällä, ei ollut aspan tädillä kertoa seurantanumeroa. Oma fööni M32 tilattu soneran verkkokaupasta 20.7.
Uskalti antaa ympäripyöreää lupausta syys/loka vaihteeseen. Alkaa olemaan aika dejavuuta jo kun näin lupailtiin samalla tavalla noin kuukausi sitten(elokuun puolessa välissä) että elo/syys kuun vaihteeseen.
arieli kirjoitti:20.7. tilattu 32Gb musta. Tänään soittelin myyntipalveluun, jossa todettiin ettei ollut puhelinta lähetetty, eikä uskallettu edes arvioida koska se lähetettäisiin. Otin sitten yhteyttä vanhempieni pienen paikkakunnan Expertiin, josta todettiin että yksi valkoinen 16Gb olisi ilman omistajaa, huomenna pitäisi olla puhelin kädessä.
projector kirjoitti:juza76 kirjoitti:Omaan tilanteeseeni hieman päivitystä:
9.7 tilattu Soneran verkkokaupasta 32 gb valkoinen. Olen ollut matkan varrella 3 kertaa yhteydessä myyntipalveluun (0800-133133). Viimeksi soitin kyseiseen
puerco kirjoitti:projector kirjoitti:juza76 kirjoitti:Omaan tilanteeseeni hieman päivitystä:
9.7 tilattu Soneran verkkokaupasta 32 gb valkoinen. Olen ollut matkan varrella 3 kertaa yhteydessä myyntipalveluun (0800-133133). Viimeksi soitin kyseiseen
jepjep, mukava aspa tyttö kertoi juuri minulle että Applelta tullut heille ilmoitus että uuden 3GS toimitusaika venyy 8vk asti. No.. joo..Ohan sihen 8vk vielä hetki aikaa, eli odotellaan. Lupasi että 9,90e :llä on fullrate netti niinkuin pitikin.. ja että leffakorttia riittää varmasti ainakin minullekkin vielä (tilannut siis 6.8. Sonera verkkokauppa, V32) tilaus koneella ok, odottavassa tilassa.
puerco kirjoitti:^Eikun ymmärsin sen puheesta että 8vk olisi toimitusaika. Vaikka siis uudelle puhelimelle. Noo, se nyt jo täällä tiedetään että ei edes 8vk riitä sille.
Mats Hellman kirjoitti:puerco kirjoitti:^Eikun ymmärsin sen puheesta että 8vk olisi toimitusaika. Vaikka siis uudelle puhelimelle. Noo, se nyt jo täällä tiedetään että ei edes 8vk riitä sille.
Tuskin koska se ei riitä edes ennakkoon ostaneille. Mulla meni tänään 7 viikkoa täyteen.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Anssi79, Aslan, Delli, FordRS, gustmi, Leadzep, Pekoisti, Pietari, rsaarela, skip, X_iBoy_X ja 31 vierailijaa