zeba kirjoitti:Moikka,
Ilmoittaessa haluavansa uuden sekä vanhan takaisin ehdot olivatkin seuraavat: vanha puhelin lähetetään suoraan vakuutusyhtiölle (vaikka he eivät ole sitä pyytäneetkän) ja "uusi" puhelin joka hän saa on TEHDASKORJATTU?!?!
Vielä kerran, uskomatona!
punppis kirjoitti:Jos rikkoo käytetyn puhelimen, niin millä logiikalla pitäisi saada tilalle uusi? Toimiva käytetty (tehdaskorjattu) rikkinäisen käytetyn tilalle on mielestäni kyllä ihan normaalia. Noista hinnoista en kyllä sano mitään.
zeba kirjoitti:Sillä logiikalla että maksat enemmän kun mitä uusi puhelin maksaa.. eiköhän se ole aika yksinkertaista?
harri kirjoitti:zeba kirjoitti:Sillä logiikalla että maksat enemmän kun mitä uusi puhelin maksaa.. eiköhän se ole aika yksinkertaista?
Ei. iPhonen hinta kun Suomesta virallisesti ostettuna on se perushinta + 24 (nykyään min. 12) kuukauden diili. EI vain se perushinta, johon sinä ilmeisesti viittaat.
-Harri
anthracite63 kirjoitti:zeba kirjoitti:Moikka,
Ilmoittaessa haluavansa uuden sekä vanhan takaisin ehdot olivatkin seuraavat: vanha puhelin lähetetään suoraan vakuutusyhtiölle (vaikka he eivät ole sitä pyytäneetkän) ja "uusi" puhelin joka hän saa on TEHDASKORJATTU?!?!
Vielä kerran, uskomatona!
Moi,
Kuluttajasuojalain mukaan kuluttaja on velvollinen ottamaan tehdaskorjatun puhelimen rikkimenneen tilalle. Jos kuintenkin on itse rikkonut puhelimen, on luonnollista että joutuu itse maksumieheksi. Tosin olen kanssasi samaa mieltä vaihtopuhelimen hinnasta, liian korkea.
-Anthracite63
strong kirjoitti:Laitteensa hajottaneita näyttää olevsn jo paljon. Löytyykö ketään joka olisi takuukorjauttanut Italsin Vodafonelta
Ostamaansa Iphonea Suomessa?
Darkker kirjoitti:strong kirjoitti:Laitteensa hajottaneita näyttää olevsn jo paljon. Löytyykö ketään joka olisi takuukorjauttanut Italsin Vodafonelta
Ostamaansa Iphonea Suomessa?
En nyt jaksa etsiä, mutta joku oli yrittänyt saada takuuseen kai Tsekeistä ostettua ja kauhean väännön ja lakimiesten tulkitsemisen jälkeen puhelin lähti postitettuna Tsekkeihin huoltoon. Näin muistaakseni.
Omaani kirjoitti:Itsellä loppujen lopuksi ihan hyvät kokemukset kyseisestä Helsingin liikkeestä. Oma musta iPhone halkeili mm.
mute -nappulan vierestä. Vein ensin Soneralle josta ohjattiin suoraan SCF:lle jossa sanoivat ettei mene
takuuseen.
En tietenkään hyväksynyt vaan soitin Applelle josta sanoivat että Soneralla on kaikki oikeudet ja velvollisuudet
Suomessa myytäviin luureihin ja käskivät uhkailla kuluttaja-asiamiehellä. Soitinkin sitten SCF:lle ja kerroin
homman nimen.
Pari päivää myöhemmin käpistelin uutta laitetta käsissäni.

muurahainen kirjoitti:
Mitenköhän onnistuisin samassa? Sillä,
Kasimir kirjoitti:Näyttää siltä että on itse aiheututtu joten tuo takuu juttu on aivan oikein... Takuuseenhan ei kuulu itse aiheutetut vahingot.
Darkker kirjoitti:Mullakin on toi USB-piuhan suojus murtunut kummastakin päästä liittimen vierestä.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Alfons, Anssi79, carrbon, Oksanen, olpo, Pekoisti, Pupa, rasva, tuomas92 ja 39 vierailijaa