Uusi mini tuntuu kasvaneen pinta-alaa paljonkin. Eli Mini on muuttunut Mediumiksi, vai onko? siksiköhän hintakin pompsahti ylös?
Tällainen askare.
MacFinn kirjoitti:Mulle on tullut mieleen, onko Applella jotain suunnitelmia tuonne hintahaitarin alapäähän, kun uusi mini pomppas siitä hintaluokasta ulos.

MacFinn kirjoitti:Mulle on tullut mieleen, onko Applella jotain suunnitelmia tuonne hintahaitarin alapäähän, kun uusi mini pomppas siitä hintaluokasta ulos.
Peitsamo kirjoitti:MacFinn kirjoitti:Mulle on tullut mieleen, onko Applella jotain suunnitelmia tuonne hintahaitarin alapäähän, kun uusi mini pomppas siitä hintaluokasta ulos.
Höpönlöpö. Uusin tabletti on nyt se mini myös hinnan puolesta. Tietenkin kuvittelevat, että minin alempi hinta söisi tämän toisen laitteen myyntiä?
Macco kirjoitti:... sitten tulee vihdoin ja viimein se pikkutorni nimellä Mac Max.
Nemesis kirjoitti:Peitsamo kirjoitti:MacFinn kirjoitti:Mulle on tullut mieleen, onko Applella jotain suunnitelmia tuonne hintahaitarin alapäähän, kun uusi mini pomppas siitä hintaluokasta ulos.
Höpönlöpö. Uusin tabletti on nyt se mini myös hinnan puolesta. Tietenkin kuvittelevat, että minin alempi hinta söisi tämän toisen laitteen myyntiä?
iPad ja Mac mini on kaksi täysin eri laitetta, täysin eri käyttötarkoituksilla ja form-factorilla. Ne eivät millään tavalla kilpaile keskenään.
Itse luulen, että huhut ovat totta, ja tulemme saamaan satasen maksavan iOS-laitteen, jonka avulla voi streamata tavaraa TV_ruutuun. Tuolloin AppleTV on korvattu kahdella laitteella. Juu, tuo uusi iOS-laite ei ole Mac, mutta kun Mac mini on selvästi siirtymässä AppleTV:n reviirille, on se luonteva osa tätä jatkumoa.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa