Escobar75 kirjoitti:Aika pettymys ollut allekirjoittaneelle Mac tai osittain oma vika kun en selvittänyt ennen ostopäätöstä mac+java paskuuttaa..!
Molto bene kirjoitti:Escobar75 kirjoitti:Aika pettymys ollut allekirjoittaneelle Mac tai osittain oma vika kun en selvittänyt ennen ostopäätöstä mac+java paskuuttaa..!
Totta toinen puoli, mutta minä en ainakaan sijoittasi Macin tai PuuCee verran euroja jos kriteerit käytölle on nettiyhteys+java.
Ostaisin terminaalin+Java tuki
Never-mind kirjoitti:...Ja todennäköisesti se korjaantuu piakkoin..
Escobar75 kirjoitti:Never-mind kirjoitti:...Ja todennäköisesti se korjaantuu piakkoin..
Eipä tuota kovin kauaa jaksais fenailla, alkaa käämi palaa jo kivasti.. Ja mulla ei siis pelaa sillä vanhemmallakaan Javalla..
Never-mind kirjoitti:Escobar75 kirjoitti:Never-mind kirjoitti:...Ja todennäköisesti se korjaantuu piakkoin..
Eipä tuota kovin kauaa jaksais fenailla, alkaa käämi palaa jo kivasti.. Ja mulla ei siis pelaa sillä vanhemmallakaan Javalla..
Vaihdoithan sen vanhemman javan oikeaan kohtaan? Siellä asetuksissahan on kaksi kohtaa mitä voi muuttaa..
Escobar75 kirjoitti:Never-mind kirjoitti:Escobar75 kirjoitti:Eipä tuota kovin kauaa jaksais fenailla, alkaa käämi palaa jo kivasti.. Ja mulla ei siis pelaa sillä vanhemmallakaan Javalla..
Vaihdoithan sen vanhemman javan oikeaan kohtaan? Siellä asetuksissahan on kaksi kohtaa mitä voi muuttaa..
Joo, molempia kohtia olen koittanut ja ristiinrastiin ym..
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: esko ja 6 vierailijaa