TheKraken kirjoitti:Kuuntelepa Hopeisen Podcastin seuraava jakso, jonka aiheena juuri kyseinen liittymäpaketti
Jakso ilmestynee ensiviikolla, mikäli vaan saavat sen lodjun tänne lähetettyä siihen mennessä. Itsellä myös tarkoitus säätää Airport Extreme toimimaan sen Wippies-boksin kanssa jotenkin yhteiselossa.
TheKraken kirjoitti:En asu antennitaloudessa, mutta olen virittänyt parilla sisäantennilla ihan oman antenniverkon tänne. Siitä syystä että antennidigivehkeet on vain huomattavasti halvempia, enkä koe että kaapelilla olisi minulle mitään enempää annettavaa.
Salmister kirjoitti:Maksan jo kahden megan liittymastä 25 euroa.
Joka kerta kun otan asian puheeksi, niin joku huomauttaa Welhosta.astrakaani kirjoitti:TheKraken kirjoitti:En asu antennitaloudessa, mutta olen virittänyt parilla sisäantennilla ihan oman antenniverkon tänne. Siitä syystä että antennidigivehkeet on vain huomattavasti halvempia, enkä koe että kaapelilla olisi minulle mitään enempää annettavaa.
Jos Welhon kaapelin alueella asustelet, niin toistaiseksi sillä kaapelilla on varmaan sullekin annettavaa, kun Welho tarjoaa sitä myöten myös terrestrial-verkon signaalia (jostain luin että ovat luvanneet jatkossakin tarjota... ainakin ensi vuoteen saakka). Itsellä ainakin toi Miglian-tikku ("antennivehje") on kiinni antennipistokkeessa ja kuva on täydellinen. Sillä Miglian mukana tulleella pikkuantennilla ei täällä oikeen kuvaa saa kelpoiseksi.
tjm kirjoitti:Salmister kirjoitti:Maksan jo kahden megan liittymastä 25 euroa.
Saako kysyä, mistä tuollaisen liittymän saa? On nimittäin ollut haussa, joskin aina silloin kun hinnastoja on tullut vilkuiltua, niin 25e kieppeillä on lupailtu max 1M/1M -liittymiä.
Saunalahti kirjoitti:Tallenteet katsotaan digisovittimella Internet-yhteyden yli (min. 8/1 Mbit/s)
EvilPet kirjoitti:Eilen tuli nuo gismot postissa, ja vaikkei tuo tv:n katselu kiinnostakkaan, päätin harrastuksen vuoksi testata saisinko tuubia näkyviin ihan monitorista. Heitin HDMI piuhalla kiinni ja nyt mulla on telkkari... En tosin tiedä onko hyvä vai huono asia. Kohta sitä kattoo jotain riivatun autokisoja aamusta iltaan
TheKraken kirjoitti:EvilPet kirjoitti:Eilen tuli nuo gismot postissa, ja vaikkei tuo tv:n katselu kiinnostakkaan, päätin harrastuksen vuoksi testata saisinko tuubia näkyviin ihan monitorista. Heitin HDMI piuhalla kiinni ja nyt mulla on telkkari... En tosin tiedä onko hyvä vai huono asia. Kohta sitä kattoo jotain riivatun autokisoja aamusta iltaan
Ihan mielenkiinnosta: Milloin tilasit? Itsellä on tänään päivittynyt saunalahdelle, että soppari on voimassa (mutta niin myös vanha, toivotaan ettei tule vahingossa tuplalasku), mutta pakettia ei ole kotiovella näkynyt.
Todellakin, ADSL-liittymän hinta laski. Toisaalta Saunalahti oli laskenut kuukausimaksujen hintaa ensimmäisen kerran 4 vuoteen, joten harvinaista että siitä sai vielä tingittyä ottamalla Totaali-liittymän.EvilPet kirjoitti:Mä otin ainakin tuon ihan vain ja ainoastaan yhteyden hinnan takia. Digiboxilla en tee mitään kun en edes omista televisiota...
EvilPet kirjoitti:Mä otin ainakin tuon ihan vain ja ainoastaan yhteyden hinnan takia. Digiboxilla en tee mitään kun en edes omista televisiota...
Toivonen kirjoitti:Pari kysymystä pakettia odotellessa (rojut on näköjään jo postissa odottamassa noutoa).
1. Tsekkaako Saunalahti jotenkin onko Wippies -jako päällä?
2. Voiko Saunavision tallennuksia hakea Maciin?
3. Maksukanavia ei ilmeisesti saa näkyviin?
mutofuto kirjoitti:Toivonen kirjoitti:Pari kysymystä pakettia odotellessa (rojut on näköjään jo postissa odottamassa noutoa).
3. SaunaVisiossa on kortinlukija, mutta se ei ole Conax. Conaxhan on (kuten myös kaapeliverkon digilähetykset) on aika pohjoismainen viritys. KUULEMMA tämän vuoden aikana on mahdollisesti tarjolla laajakaistan yli maksulähetyksiä...
strong kirjoitti:Saunavision videosignaali pätkii ajoittain hieman, mutta adsl-liittymä pystyykin vain n 10 megan nopeuksiin periferisistä syistä johtua.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 10 vierailijaa